پنج‌شنبه 25 آوريل 2024 - 06 ارديبهشت 1403
صفحه اصلی اخبار مقالات آلبوم تصاویر درباره ما تماس با ما فرم مشاوره








Bookmark and Share
NEWSLETTER
Email :



LINKS
   به سایت مرکز مشاوره جهت ادامه تحصیل در دانشگاه ها و کالج های انگلستان خوش آمدید   در صورتی که متقاضی تحصیل در  دوره های کارشناسی , کارشناسی ارشد , دکترا , پزشکی , دندانپزشکی ,Foundation (پیش دانشگاهی) و یا A LEVEL در انگلستان برای سال 2014  هستید میتوانید از هم اکنون با ما تماس بگیرید     UCAS Timetable for 2014 applications   دانشگاهها و کالج های انگلستان     ویزای تحصیلی انگلستان       جدول ارزشیابی , مقایسه و تبدیل آیلتس و تافل    UK STUDY TODAY   موفق ترین مشاور و راهنمای اخذ پذیرش تحصیلی در  مقاطع مختلف تحصیلی در انگلستان     دوره های زبان انگلیسی در انگلستان     دوره های کارشناسی در انگلستان    دوره های کارشناسی ارشد      دوره های دکترا در انگلستان      تحصیل در رشته پزشکی     تحصیل در رشته دندانپزشکی   پیش دانشگاهی در انگلستان      مدارس شبانه روزی در انگلستان      دوره های آیلتس      دوره های تافل      بورسیه های تحصیلی در انگلستان     رزومه و روش تهیه آن    دانشگاهها و کالج های انگلستان     MBA در انگلستان     هزینه های زندگی در انگلستان     هزینه های تحصیلی در انگلستان     مسکن دانشجویی در انگلستان    کار در زمان تحصیل در انگلستان    رنکینگ دانشگاه های انگلستان    ویزای تحصیلی انگلستان     فرم مشاوره تحصیلی در انگلستان     خدمات مشاوره و اخذ پذیرش تحصیلی در انگلستان      خدمات مشاوره اخذ ویزای تحصیلی انگلستان     خدمات مسکن دانشجوئی در انگلستان    خدمات فرودگاهی (ایاب و ذهاب ) در انگلستان     خدمات آشنا کردن دانشجو با محیط پیرامون تحصیل     افتتاح حساب بانکی در انگلستان     گواهینامه رانندگی در انگلستان    راهنمائی جهت استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی در انگلستان    مشاوره در انتخاب مدرسه و ثبت نام فرزندان دانشجویان در مدارس انگلستان    مشاوره حقوقی   تمدید ویزای دانشجوئی   تلفن تهران متصل به دفتر لندن  4858 55 66  021   تلفن مسقیم دفتر لندن 8286 2784 20 0044    UK STUDY TODAY Ltd - 72 Hammersmith Road -London - W14 8TH - United Kingdom   
آزمونهای سختگیرانه برای دانشجویان خارجی در استرالیا

آزمونهای سختگیرانه برای دانشجویان خارجی در استرالیا

از آنجا که دولت استرالیا نسبت به تقلب در ویزاهای دانشجویی، حساس شده از این به بعد موشکافی بیشتری در مورد توانایی مالی دانشجویان خارجی خواهد کرد و آنها را در برابر آزمونهای سخت تری قرار خواهد داد.
تغییراتی که توسط وزیر مهاجرت استرالیا ( کریس اوانز) ابلاغ شده، در مورد دانشجویان هندی، موریتی، نپالی، برزیلی، زیمبابوه‌ای و پاکستانی صادق و لازم الاجرا است.
از دانشجویان این کشورها مصاحبه‌های سختی به عمل خواهد آمد و دسترسی محدودتری به لاج پرونده‌های آن لاین خواهند داشت.
میزان تقاضا برای ویزای دانشجویی در سال گذشته بسیار زیاد بود. این تعداد نسبت به ۳۶۲۰۰۰ تقاضا در سال منتهی به ۳۰ جون سال قبل از آن، ۲۰% افزایش داشته است که از این تعداد ۲۸۰۰۰ پرونده مردود شده اند.
کریس ایوانز (Chris Evans) افزود: "دراین مورد، جوانب احتیاط باید در نظر گرفته شود. به این صورت که ورود دانشجویان خارجی واقعی به استرالیا مورد استقبال خواهد بود اما ما تقلب در ویزاهای دانشجویی را به هیچ وجه نمی پذیریم.
پرونده هایی که دارای ریسک تقلب هستند به سیستم مرکزی ارجاع داده می شوند تا با مصاحبه‌های رودر رو، موجه بودن دلایل فرد برای تحصیل در استرالیا مشخص شود."
واریز حجم بالایی از پول در یک حساب بانکی و یا ثبت نام در موسسات آموزشی کوچک تر، از جمله مواردی است که افسران ارزیاب مهاجرتی در مورد آن سختگیری می کنند. بر خلاف آن یک دانشجوی دوره دکتری که در یک موسسه معتبر و مورد تایید ثبت نام می کند، کمتر با مشکل مواجه خواهد شد.
کریس اوانز معتقداست که این ضوابط، احتمال تقلب در ویزاهای دانشجویی را کمتر می کند و این قوانین با معیارهای سایر کشورهای پذیرشگر دانشجویان خارجی نیز هماهنگ است مانند ایالات متحده.
تقاضاهای اینترنتی با محدودیت مواجه خواهند شد. بعضاً دیده شده که حتی وکلای ثبت شده مارا (سازمان نظارت بر وکلای مهاجرتی استرالیا) از فرمهای تقاضای آنلاین سوء استفاده کرده اند. بنابراین جلوی این تقاضاها گرفته خواهد شد و همچنین مجوزاین وکلای ثبت شده نیز باطل می شود.
کارل کونارد (Karl Konard) مدیراجرایی امور قانونی و مهاجرتی استرالیا از این تغییرات جدید استقبال کرده و افزود: "این تغییرات قدمی مثبت است".
استرالیا اخیراً به دلیل همین مشکلات دانشجویان خارجی در سطح جهان زبانزد شده است. عده‌ای از دانشجویان هندی در سیدنی و ملبورن مورد حمله‌های خشونت آمیز قرار گرفته اند، در شرایط فقر زندگی کرده اند و یا توسط وکلای مارا و یا موسسات آموزشی متقلب اغفال شده اند.
وزیران دولت و مقامات رسمی در این صنعت ۱۵.۵ بیلیون دلاری دوباره تجدید نظر خواهند کرد. در این راستا کوین راد (kevin Rodd) نخست وزیر همراه با قائم مقام وی، جولیا گیلارد (Julia Gillard) و سیمون کرین (Simon Crean) وزیر بازرگانی استرالیا امسال به هند سفر خواهند کرد.
دانشجویان جدیدالورود به استرالیا باید مدارک کافی دال بر در اختیار داشتن ۱۲۰۰۰ دلار در سال به عنوان هزینه زندگی در استرالیا علاوه بر هزینه تحصیل خود، ارائه دهند.
این قوانین جدید با قوانین مربوط به دانشجویان چینی که بزرگترین بازار استرالیا می باشد مطابقت دارد. هندوستان نیز دومین بازار بزرگ استرالیا می باشد.
استرالیا بازرسی‌های مربوط به ویزاهای دانشجویی را برای جلوگیری از تقلب، سختگیرانه تر پیگیری می کند.
ملبورن: در یک حرکت برای پاکسازی بخش دانشجویان خارجی و بحرانهای مربوط به دانشجویان هندی، در روز پنج شنبه اعلام کرد که بازرسی ویزاهای دانشجویی خارجی برای جلوگیری از تقلب و اطمینان از قانونی بودن داشجویان، سختگیرانه دنبال خواهد شد.
کریس اوانز وزیر امور مهاجرتی استرالیا افزود: " استرالیا زیر بار تقلب در پرونده‌های ویزاهای دانشجویی که عملا دانشجویان واقعی را زیر سوال می برد، نخواهد رفت". وی در ادامه اشاره کرد ک استرالیا به این دانش پژوهان واقعی، خدمات مناسب و راحتی را ارائه خواهد داد.
وی افزود، "سیاست ما کاملاً واضح است ورود دانشجویان خارجی واقعی به استرالیا مورد استقبال خواهد بود اما ما تقلب در ویزاهای دانشجویی را به هیچ وجه نمی پذیریم".
میزان تقاضا برای ویزای دانشجویی نسبت به ۳۶۲۱۹۳ نفر در سال ۲۰۰۸-۲۰۰۹ ، ۲۰% افزایش داشته است. از این تعداد ۲۸۰۰۰ پرونده مردود شده است. امروز یکی از مقامات رسمی اعلام کرد که این تعداد مردودی نسبت به سال ۲۰۰۷-۲۰۰۸ ، ۶۸% بیشتر بوده است.
وزیر گفت: "هرچند که تعداد کلی قبولی ویزاهای دانشجویی همچنان بالا خواهد بود اما دراین مورد جوانب احتیاط باید در نظر گرفته شود".
این قوانین جدید متوجه تقلبهای احتمالی و مسائل مربوط به توانایی مالی دانشجویان برای تحصیل و زندگی در استرالیا می باشد.

 
تحصیل در انگلستان
دوره های زبان انگلیسی
دوره های کارشناسی در انگلستان
دوره های کارشناسی ارشد
دوره های دکترا در انگلستان
تحصیل در رشته پزشکی
تحصیل در رشته دندانپزشکی
پیش دانشگاهی در انگلستان
مدارس شبانه روزی در انگلستان
رشته های دانشگاهی آنلاین
آزمون و دوره های آیلتس
آزمون و دوره های تافل
بورسیه های تحصیلی در انگلستان
خرید کتاب و مقالات علمی
رزومه و روش تهیه آن
دانشگاهها و کالج های انگلستان
مطالب جدید تحصیل در انگلستان
MBA در انگلستان
تست
 
 
زندگی در انگلستان
هزینه های زندگی در انگلستان
هزینه های تحصیلی در انگلستان
مسکن دانشجویی در انگلستان
کار در زمان تحصیل در انگلستان
رنکینگ دانشگاه های انگلستان
ویزای تحصیلی انگلستان
 
 
درباره انگلستان
درباره انگلستان
سیستم آموزشی در انگلستان
ارزشیابی‌ مدارك‌ تحصیلی‌ در انگلستان
آموزش شهروندی انگلستان
مشاوره تحصيلي در انگلستان
آموزش فني و حرفه اي در انگلستان
آموزش بزرگسالان در انگلستان
جاذبه های توریستی انگلستان
فرم مشاوره تحصیلی در انگلستان
اعطاي نمايندگي
بنرها و لوگوی سایت
UK Study Today در فیس بوک
 
 


V 3.0
صفحه اصلی اخبار مقالات آلبوم تصاویر درباره ما تماس با ما فرم مشاوره
UK STUDY TODAY Ltd is a registered company in England and Wales with Registration number : 07192908

Copyright © 2005 - 2022 , UK Study Today.com هرگونه کپی برداری از این سایت پیگرد قانونی دارد